


Drogie Panie, kupując u nas, ZAWSZE macie prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni.
Razem ze zwracanym towarem, prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, który znajdziecie Państwo tutaj: formularz zwrotu (może być wypisany odręcznie) oraz dołączenie paragonu.
Reklamacje i zwroty należy składać drogą wysyłkową na adres Nanoni, 58-500 Jelenia Góra, ul. Zgorzelecka 7.
Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, odstąpić od umowy.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Nanoni, 58-500 Jelenia Góra, ul. Zgorzelecka 7 wraz z paragonem i dołączonym protokołem reklamacyjnym lub zwrotu, które są do pobrania na stronie www.nanoni.pl, lub formularzem napisanym odręcznie.
– prosimy również o zwrot opakowania towaru (najlepiej w pierwotnym stanie, tj. nieoklejonym, niepodartym, itp.) Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwroty przelewane są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.
Uwaga. Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest paragon, lecz nie jest on niezbędny.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie www.nanoni.pl oraz paragon. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
W przypadku zamówień powyżej 400zł i skorzystania z opcji darmowej dostawy, w sytuacji zwrotu częściowego (pozostawiając sobie towar o wartości mniejszej niż 400zł), kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty wysyłki.
Sprzedający nie informuje o terminie otrzymania przesyłki. Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania przesyłki. W przypadku braku zwrotu środków po 14 dniach kalendarzowych (zgodnie z zasadami liczenia ustawowych terminów) od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt mailowy.
Sprzedawca nie umożliwia wymiany towaru. Zakupiony towar można natomiast zwrócić w ustawowym terminie i ewentualnie złożyć ponownie zamówienie na inny rozmiar lub model.